Doporučujeme také PRIMAVÝFUKY - nejlevnější výfuky na všechny typy aut

Nákupní košík

Košík je prázdný


Před samotnou výměnou filtru pevných částic DPF je nutné provézt diagnostiku vozu, aby bylo zřejmé, jaké chyby vozidlo hlásí a proč bylo přistoupeno k výměně filtru pevných částic DPF!!

MONTÁŽNÍ LIST k výměně filtru pevných částic DPF

Demontáž starého filtru pevných částic DPF:

1. Odpojte kabel od mínusového pólu baterie.

2. Odpojte všechny senzory od starého filtru DPF . V případě, že na voze zůstanou trubky tlaku, tyto se musí demontovat a důkladně vyčistit.

V opačném případě budou po namontování nového filtru vysílány zkreslené signály do řídící jednotky.

3. Vyjměte opotřebený DPF z výfukového systému.

Montáž nového filtru pevných částic DPF:

POKUD JE PŮVODNÍ DPF ODSTRANĚNÝ, JE NUTNÉ PŘED MONTÁŽI NOVÉHO OBNOVIT ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU DO PŮVODNÍHO STAVU!! - PRO PLATNOU ZÁRUKU!

1. Vyčistěte spojovací trubky a příruby tak, aby byla zajištěna maximální těsnost výfukového systému po instalaci nového filtru.

2. Je nezbytné vyměnit všechna těsnění, neboť 100% těsnost je alfou a omegou správné funkce filtru pevných částic DPF!!

3. Nainstalujte nový filtr částic na místě starého. Ujistěte se, že se filtr nedotýká podvozku, nebo jiné části vozu.

4. Nainstalujte všechny senzory a tlakové trubky. Ujistěte se, že jsou nainstalovány do příslušného šroubení. Nesmí dojít k záměně!

5. Připojte zpět kabel na mínusový pól baterie.

6. Připojte se k ECU OBD vozidla (řídící jednotce) a nechte vynulovat počítadlo výměny filtru pevných částic. V opačném případě nebude filtr pevných částic DPF pracovat správně a hrozí jeho zanesení. Toto vynulování je potřeba provést do ujetí max. 50 km od výměny nového filtru pevných částic DPF!!

7. Nastartujte auto a zkontrolujte těsnost výfukového systému. V případě netěsnosti nebude nový filtr pracovat správně a hrozí jeho poškození.

8- Proveďte nucenou regeneraci filtru pevných částic DPF pomocí diagnostiky pro ověření, že funguje správně.

9- Ověřte tlaky a teploty na všech čidlech a snímačích.

Pokud nucená regenerace neproběhne od začátku do konce, nahlásí řídící jednotka chybu, z jakého důvodu se regenerace ukončila a je možno problém odstranit dříve, než dojde k poškození-zničení nového filtru pevných částic DPF.

V případě reklamace je výrobcem požadováno dodání všech výše uvedených výpisů. V případě, že diagnostika neumožňuje přístup k tiskárně, je třeba u každého z výše uvedených kroků udělat fotokopii monitoru diagnostiky.

Doporučujeme vyměnit všechny lambda sondy, teplotní a tlakové senzory zároveň s novým filtrem.